Bli medlem

För att bli medlem i Hammarby Boule skickar du en intresseanmälan med dina kontaktuppgifter till info@hammarbyboule.se.

• Namn

• Adress

• Mobilnummer

• E-postadress

• Fullständigt Personnummer

Du kommer få en bekräftelse på din medlemsansökan via epost och du betalar därefter in medlemsavgiften via plusgiro eller swish.

Eventuell avgift för inomhusträningen och/eller tävlingslicens hanteras på samma sätt genom att du först meddelar dig till info@hammarbyboule.se. I menyn till vänster finner du mer information om vår inomhusträning och tävlingslicens.

Om du väljer att byta klubb till Hammarby påpeka även om du vill börja omgående, eller om du vill planera in din klubbövergång till årsskiftet. Du behöver även meddela din nuvarande klubb då det är denna klubb som hanterar din övergång och de hanterar även din flytt av eventuell tävlingslicens, om du har det.

Plusgirokonto

29 39 60-1

Swish

Medlemsavgift

• Årsavgift Senior: 300 kr (fom det år man fyller 18 år)

• Årsavgift Junior: 50 kr (tom det år man fyller 17 år)

• Junior: Man räknas som junior till och med det år man fyller 17 år.

Senior

Junior

Medlemsavgift

300kr

50kr

Klubbövergång

Hammarby boule växer. Vi får in helt nya spelare och många erfarna spelare väljer att byta klubb till Hammarby. En klubbövergång är lätt att genomföra.

Du är välkommen att kontakta oss på info@hammarbyboule.se så kan vi hjälpa dig om du har några frågor. För att sedan initiera klubbövergången behöver du kontakta du din nuvarande förening och meddelar att du vill göra en klubbövergång till Hammarby Boule.

På länken nedan finner du information från Bouleförbundet med instruktioner hur din nuvarande klubb genomför klubbövergången inkl flytt/förnyelse av din tävlingslicens.

Information från Svenska Bouleförbundet om klubbövergång och flytt/förnyelse av tävlingslicens under pågående säsong eller till årsskiftet.

Adress

Hammarby IF Bouleförening c/o Thomas Wilhelm (ordförande) Heliosgatan 56, 120 63 Stockholm

Kontakt

Tel: 070-762 38 91 (Thomas Wilhelm, ordförande) E-post: info@hammarbyboule.se PlusGiro: 293960-1 Swish: 123 302 51 11